Random Fun Every Day

2017. június 24. 19:10 - Armandai

A lusta Bruce

Hogy honnan a francból veheted biztosra, mekkora egyéniség vagy?

Onnan, hogy kétféle nap jellemző rád, mint mindenkire. Ha szerény személyemet veszem példának, az egyik a kettőből az a nap, mikor pörgés van. Befizetem a számlákat, feladom a lottót, elintézem az otthoni dolgaim, kertészkedek, mosogatok, főzök, takarítok, renoválok, leteszem az érettségit, majd fél órára rá a diplomát is, a kettő közt megalkotom életem fő művét, végül eltérítem a meteort, ami épp a Föld felé tart és estére még belefér az első csók és a szüzesség elvesztése is.

A másik az a nap, mikor úgy ébredek, hogy a reggeli kávém elfogyasztása az egyetlen, említésre méltó teljesítmény aznap, majd hátradőlök a tudattal, hogy rohadtul semmit nem fogok csinálni, és az a semmi kibaszottul jól fog esni. Hogy miért? Mert szimplán megtehetem.

Oké, az első alapján Bruce Willis vagyok, a második alapján meg egy lusta dög, de kevés egyedibb dolgot említhetünk annál, hogy én vagyok a lusta Bruce Willis. Te melyik híresség, milyen változata vagy? :D

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://randomfun.blog.hu/api/trackback/id/tr9712618025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Random Fun Every Day
süti beállítások módosítása